lauantai 12. helmikuuta 2011

Ekat kynnet ja hääkampauksen suunnittelua!

Musta tuli eilen enemmän nainen kun koskaan, kun Salli kävi laittamassa mulle kynnet! Tää saattais kuulua niihin asioihin, joita esitellään vasta häissä, mutta kun en mä nyt kaikkea voi pimittää :) Siks toisekseen nää on pitkälti harjottelut: en edes tiedä vielä uskallanko kuitenkaan häihin tällasia kynsiä, katsotaan nyt miten opin elään näiden kanssa!


Kuvia.


 Ensin pystytettiin kotistudio. Kellä oikeesti on näin luksusta, että tullaan kotiin asti tekeen kynsiä?? Sallin asiakkailla ainakin. :)


Ensin Salli esitteli purkit ja purnukat, ja kertoi mitä tässä nyt tulee tapahtumaan. Mulla oli jo jotain sentään mielessä, kun aloitettiin, mutta oli kyllä hirveen hyvä kuunnella Sallin ehdotuksia, niin kuin näette kohta!






Jep, tuossa on se uuni. Ei sattunut yhtään vaikka mua etukäteen peloiteltiinkin!









Yhteensä tähän meni kolme tuntia aikaa. On nää kyllä isotöiset, se täytyy sanoa, mutta juteltiin häistä ja terveydestä ja hevosista ja lääkiksestä ja seurustelusta ja ainakin mulla meni kolme tuntia ihan vilauksessa!


TÄSSÄ NÄIN.


Okei, mulla on nyt kynnet! Tehtiin tahallaan kaikkiin erilaista, niin että voin nyt käyttää seuraavan parin viikon luennot kun mietin, mikä olis hienoin.

Salli ehdotti noita vasemman käden vinoja, ja oon ehdottomasti heti mieltynyt niihin. Ne näyttää musta kevyemmiltä. Tykkään etenkin vasemman nimettömästä (timantti!) ja pikkurillistä, joka ei tosin näy tästä kuvasta niin hyvin. Siinä on kevyttä ihanaa hopeahilettä. Etusormikin on vasemmassa kiva: siihen laitettiin hopeaa sen valkoisen osan rajalle (minä & ammattitermit.)



Jep. Tätä nyt seuraavaksi pohtiessa...!

Sit Anna poikkesi meillä aiemmin, ja pohdittiin hääkampausta. Oikeestaan alkoi aika selvästi hahmottua mitä haluan. Mullakin on vaan niitä rajoittavia tekijöitä (tästä nyt saatte vetää omat johtopäätöksenne!) jotka selviävät sitten häissä, ja siksi mitä vaan ei voi laittaa. Mutta aika hyvä kuva syntyi siitä, minkälaista vois ajatella. Sovittiin koekampaus huhtikuulle, koehäämeikki tehdään silloin kanssa!

Okei, hurjasti edennyt asiat. Enkä mä ole ehtinyt vielä tehdä edes sellaista "things to do" -listaa!

Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti